Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
WE DID IT! Een avondje American Football 2 nov. '14 Atlanta, Georgia, Verenigde Staten 4
Atlanta, onze laatste stop 1 nov. '14 Atlanta, Georgia, Verenigde Staten 2
Great Smoky Mountains 31 okt. '14 Great Smoky Mountains, Verenigde Staten 2
Reynolds Plantation, verwennerij ten top 30 okt. '14 Greensboro, Georgia, Verenigde Staten 3
Hilton Head en Savannah, hoe heerlijk kan het zijn! 26 okt. '14 Hilton Head Island, South Carolina, Verenigde Staten 3
Litchfield-vervolg en Charleston 24 okt. '14 Pawleys Island, South Carolina, Verenigde Staten 2
Een update vanuit Litchfield Beach 21 okt. '14 Pawleys Island, South Carolina, Verenigde Staten 3
Golfersparadijs: Pinehurst 19 okt. '14 Pinehurst, North Carolina, Verenigde Staten 1
Strandvakantie in Corolla, North Carolina 14 okt. '14 Corolla, Verenigde Staten 3
Washington en Shenandoah National Park 11 okt. '14 Washington D.C., Verenigde Staten 4
Cape Cod - Boston - Atlantic City 6 okt. '14 Atlantic City, New Jersey, Verenigde Staten 4