De voorbereidingen zijn begonnen

28 augustus 2014 - Hilversum, Nederland

IMG_2905Wat lange tijd een leuk idee, een droom, een plan was, gaat werkelijkheid worden. We gaan 5 weken op reis, naar de USA, van Boston naar Atlanta, met ons drieën! De vlucht is geboekt, de auto en de meeste hotels ook. De route krijgt steeds meer vorm, de dingen die we graag zouden willen zien en doen hebben we een beetje uitgezocht. En de praktische voorbereidingen thuis, zoals het opzeggen van de crèche en balletles van Yara, het aanmelden bij haar nieuwe school zijn gedaan. En we hoeven alletwee even niet te werken. Kortom: WE GAAN MAANDAG ECHT!

Het leek ons leuk om een kort verslag bij te houden van onze reis en dat al tijdens de reis met jullie te delen. Daarom starten we deze reisblog. Een nieuwe ervaring extra, want nog nooit waren we zo 'connected' tijdens een vakantie. Maar deze keer zijn we langer en verder weg dan anders en dit is de eerste grote reis met Yara. Ook hebben nu toch echt het plan om een fotoboek te maken en daar kan dit verslag dan mooi bij gebruikt worden, als herinnering voor als we later groter zijn.

We wensen jullie veel plezier met lezen!

1. Hetty:
    25 september 2014
    Ik ben zo benieuwd naar jullie reisverhalen en hoe Yara alles gaat beleven.
    In ieder geval heeeeel veel plezier!!!
  2. Patricia:
    29 september 2014
    YESSS!!
    Het gaat vandaag gebeuren: Samen op pad. En niet zomaar binnen de grenzen van 'ons' Continent ;))
    Heel veel Reis-Genot & Behouden Vlucht
    xx!!
  3. Rob:
    30 september 2014
    Ja zijn jullie er al?

En hopelijk geen grote jetleg